
Storytelling. Verhalen die je wil vertellen én horen.
Iedereen is dol op een goed verhaal. Behalve misschien Gargamel. Maar hey. Tot zover niets nieuws. Maar wat misschien wel nieuw voor je is? Dat iedereen een verhaal te vertellen heeft. Dus ook jij. Want je hoeft echt niet op de maan te staan of alle wereldproblemen op te lossen voor je erover mag vertellen. Sterker nog: mensen zijn dol op verhalen van andere mensen. En natuurlijk van clubs met een goed verhaal.
Zo eentje die je tot in je vezels raakt en iets losmaakt. Maar waarbij je vooral voelt dat het authentiek is en dat het klopt. Samen ontdekken we het verhaal van jouw organisatie, collega’s, ambassadeurs en figuren die een positieve impact creëren door wat ze doen én brengen we deze tot leven. In de vorm die bij jou en je doelgroep past. Kortom, verhalen die je wil vertellen, lezen en die verbinden. En daar, help ik je bij.
Welk verhaal ga jij vertellen?
Voor organisaties
Wil jij je collega’s, ambassadeurs of klanten het podium geven? Dan ga ik op pad om die verhalen te zoeken en in de juiste vorm door te vertalen. Op locatie of digitaal halen we alle elementen voor een goed verhaal boven water. En dat alles tijdens een lekker ontspannen gesprek met alle ruimte voor verdieping, een lach en misschien zelfs een traan. Een mooie aanvulling vol menselijkheid op het verhaal dat jij als merk wilt vertellen.
Voor (startende) ondernemers
Of je nu net start of al een doorgewinterde ondernemer bent: een goed verhaal trekt klanten aan en is vaak de basis voor een goed gesprek. Want een geloofwaardig en merkwaardig verhaal blijft plakken en doet iets met je. En misschien nog wel belangrijker: met een eigen authentiek verhaal spreek je de doelgroep aan die bij jou past. Een sterk begin van een mooie match tussen jouw merk en je klanten.
Voor (online) magazines
Als ervaren outdoorjournalist sprokkel ik op allerlei manieren de mooiste verhalen. Bijvoorbeeld tijdens interviews over luchtige of juist lastigere/ gevoeligere onderwerpen of door vakkundig onderzoek naar de gewenste onderwerpen. Of natuurlijk tijdens persreizen om zelf de beleving te ervaren en door te vertalen naar de gewenste content. Maar wat voor soort verhaal het ook is, ik breng hem tot leven voor jouw doelgroep.
Storytelling workshop
Wil jij eigenlijk gewoon zelf je verhaal vertellen? Of zelf aan de slag met het verzamelen en tot leven brengen van verhalen? In deze workshop ontdek je de gouden regels van storytelling, analyseren we inspirerende voorbeelden en ga je op verschillende manieren zelf aan de slag met jouw eigen verhaal. Storytelling in sneltreinvaart waarmee jij zelf direct aan de slag kan.
Mooie merken. Trots werk.






















Dat Ben ik. Want ik geloof dat we er samen écht wat mooiers van kunnen maken. Daarom werk ik met een positieve mindset, humor en eeuwige voorliefde voor outdoor voor merken en mensen die de wereld mooier (willen) maken. Clubs en gedreven figuren die verder willen komen en niet bang zijn om het soms net even anders te doen.
​​
Met zo'n 14 jaar aan ervaring bij creatieve bureaus en als freelance outdoorjournalist help ik je om jouw verhaal écht goed te vertellen. Van eigenzinnig merkverhaal tot interviews voor je magazine. Of juist verhalen op basis van eigen research of door zelf 'het veld' in te trekken.
​
Zo schreef ik eerder verhalen voor Runner's World Magazine, ben ik outdoorjournalist voor Theoutdoors.nl en interview ik regelmatig mensen om hun verhaal tot leven te brengen. Dus wat je ook zoekt, ik creëer het verhaal dat bij jou, je organisatie en/of je missie past.

De creatieve avonturier voor impactgedreven merken & mensen
